sobota, 19 września 2015

Wieszać psy czy nie wieszać czyli pierwsze psie zrób to sam.


W każdym szanującym się psim domu nie może zabraknąć miejsca na wieszaku dla psa. Szukałam długo odpowiedniego wieszaka dla nas. Aż w końcu wpadłam na genialny pomysł żeby zrobić go samemu. Proste jak drut!


Czego potrzebujemy:
  • Deska (ok 10-15zł w markecie budowlanym)
  • Farby akrylowe 
  • Pędzel 
  • Cienka taśma malarska 
  • Wieszaki ( Ikea HakPsia pupa)
  • Wkręty 
  • Wiertarka 
  • Mężczyzna
Proste prawda? Łączymy wszystko w całość i voila!


Zaczynamy od wywiercenia dziur w desce na nasze wkręty, wtedy też przydaje się mężczyzna z wiertarką (dzięki Jacuś!). Potem naklejamy taśmę według własnych upodobań. Ja wymyśliłam sobie wzory geometryczne. Ale mogą to być inne wzory, dowolność mile widziana. Malujemy, czekamy aż wyschnie, w międzyczasie kiedy farba nam trochę przeschnie odklejamy taśmę. Nie polecam robić tego ani na mokro ani an sucho, pośrodku jest idealnie. Wkręcamy haki. I znowu wołamy mężczyznę z wiertarką! Wierci miejsce na kołki i mocuje nam wieszak. A my cieszymy się z końcowego efektu!



Podoba wam się takie rozwiązanie?

K&J&C

1 komentarz:

  1. Genialny pomysł! Ja mam po prostu psie ogonki przyczepione do ściany :)

    OdpowiedzUsuń